Ajuntament de Reus

Gran reserva, les col·leccions del Museu de Reus al descobert

_img2938-884x589

Visita guiada

Què tenen en comú un dibuix de Gaudí, una rentadora Crolls i una àmfora romana? Tots tres objectes expliquen la història de Reus, formen part del seu patrimoni cultural i, per això, integren les col·leccions del Museu de Reus.

Gran reserva, les col·leccions del Museu de Reus al descobert és una selecció raonada de peces de les diverses col·leccions del museu (arqueologia, etnologia i història, art i fotografia i imatge en moviment). Un recorregut per alguns d’aquells objectes més singulars i interessants que permeten entendre el Reus actual a través del Reus passat. Destacant, alhora, la tasca del museu i com aquests objectes entren en les col·leccions i, en alguns casos, transcendeixen fins a convertir-se en símbols.

Una forma fantàstica de celebrar els 90 anys de vida i per afrontar el futur amb el mateix esperit i convicció.

Ubicació

Raval de Santa Anna, 59

Selecciona un dia per visualitzar que pots veure