Ajuntament de Reus

Sales de reserves del Museu Salvador Vilaseca

_img2938-884x589

Activitat inclosa dins les Jornades Europees de Patrimoni 2024

Amb la restauradora Anna M. Miralles i la documentalista Raquel Aparicio, ens endinsarem en dues de les tasques imprescindibles del Museu.

En un espai museístic, és molt important tot allò que està habitualment de cara al públic, però també ho és tota la feina que si fa en les seves dependències. La visita servirà per entendre els processos de conservació i restauració que és necessari dur a terme a les obres d’art i també als diferents objectes.

Als espais de reserva de les col·leccions d’objectes coneixerem de quina manera es guarden les col·leccions que no estan exposades en un museu de gran diversitat de tipologies d'objectes i materials. També veureu objectes i obres que, pels motius que sigui, es troben reposant en la foscor de reserves i magatzems.

Ubicació

Raval de Santa Anna, 59

Selecciona un dia per visualitzar que pots veure