04/05/2021

Del 15 al 18 de maig: DIM21

El proper 18 de maig se celebra el Dia Internacional dels Museus, tot seguint el lema de l’ICOM, que enguany és “El futur dels museus: recuperar i tornar a imaginar”.

Davant de la situació sense precedents que estem vivint, apostem fermament pel paper que tenen els museus en la nostra societat. En el marc d’aquesta celebració, els Museus de Reus se sumen a la celebració i presenten una programació per a tot el mes de maig, que inclou portes obertes, visites guiades a espais de reserva, activitats familiars, itineraris de carrer i projectes expositius dels més joves, sense oblidar els més grans, amb un retrobament del col·lectiu amb totes les mesures de seguretat per a poder gaudir de la festa dels Museus.

Podeu veure el programa aquí

Reserves d'entrades aquí