28/02/2022

8 de març als Museus de Reus

Des de Museus de Reus ens sumem durant el mes de març a les activitats previstes a la ciutat per a commemorar el Dia Internacional de la Dona Treballadora amb tres activitats.

La primera proposta prevista és la visita guiada Hi ha dones, al museu?, un recorregut per diferents espais del Museu d’Art i Història (pl. de la Llibertat, 13) incorporant les dones que hi habiten per a crear un relat més complert del nostre passat. Serà el proper dissabte 05 a les 11 i a les 12 hores.

La segona acció és podrà veure a l’espai de l’Objecte Destacat que aquest mes té com a títol Les fotògrafes als fons del CIMIR. Presentem les fotografies d'una setantena de fotògrafes que tenen obra al CIMIR i es podrà veure des del 8 de març al 5 d’abril al vestíbul del Museu Salvador Vilaseca, de dimarts a dissabte de 10 a 14 i de 17 a 20 hores.

I, la tercera activitat serà la conversa Les fotògrafes als fons del CIMIR, dones rere l'objectiu. El 9 de març a les 18 hores, al Museu Salvador Vilaseca, de la mà de Cori Pedrola, Maria Gracia de la Hoz i Anna Lofi, parlarem de les seves experiències personals al món de la fotografia.

Balances A, de Cori Pedrola / CIMIR

Totes les activitats són gratuïtes i, en el cas de la visita guiada i de la conversa, cal fer inscripció prèvia a: https://www.museudereus.cat/ o a la recepció del MASV raval Santal Anna, 59 de dimarts a dissabte de 10 a 14 i de 17 a 20 hores.