06/04/2020

El Baix Camp confinat - Envia'ns la teva fotografia

Des del Museu de Reus us fem una proposta. Envieu-nos les vostres fotografies del confinament. Junts vencerem el coronavirus.

Imatges del vostre dia a dia, del teletreball, dels jocs, del que veieu per la finestra, fent el dinar, els que treballeu per la resta dels ciutadans de la vostra feina, etc. Qualsevol imatge que reflecteixi com estem vivint tots plegats aquesta situació de confinament a les nostres cases.

Envieu les fotografies a [email protected] amb un títol, el vostre nom, el lloc on s’ha fet fotografia, i el comentari que us vingui de gust.

Què farem amb aquestes imatges?

a) cada setmana en penjarem algunes a les xarxes socials de Cultura de l’Ajuntament de Reus

b) les guardarem a la base de dades del Centre de la Imatge Mas Iglesias per documentar el que estem vivint (aviat la podreu consultar per internet)

c) farem una gran exposició per mostrar com tots els ciutadans hem viscut el confinament. TOTS EN SEREM ELS PROTAGONISTES.

Sota el títol de “El Baix Camp confinat” farem una exposició de fotografia al Centre de la Imatge Mas Iglesias amb les imatges recollides durant aquesta crisi sanitària.

Les fotografies poden mostrar el que vulgueu, des del dia a dia, anar a fer la compra, passejar el gos, el que veieu per la finestra, el teletreball, passar el temps, els jocs, les lectures, com afronteu aquesta situació, que sentiu els que sou al peu del canó treballant per la ciutadania, o qualsevol cosa que feu per passar aquests dies.

Recordeu que al enviar-nos les vostres fotografies heu d’omplir el MODEL D'AUTORITZACIÓ D'UTILITZACIÓ DELS DRETS D'IMATGE. I en el cas que hi surtin els vostres fills, heu d’omplir la part destinada als menors d’edat.

L’equip del Museu de Reus us animem a col·laborar.

(Podeu descarregar el formulari d'autorizació en format document de text o pdf editable)