06/03/2023

Enlloc com a casa

El Documental del Mes, el 16 de març, al CIMIR

Amb guió i direcció de l'Emilie Beck, explica la història d'una dona jove adoptada per una família noruega que vol reconciliar-se amb els seus orígens a Sri Lanka. Es tracta d'un viatge existencial que es converteix en un clam anticorrupció.

Priyangika Samathie va néixer a Sri Lanka i va ser adoptada per una família de Noruega a les set setmanes de vida. El coratge per buscar la família biològica converteix un viatge de reconciliació amb les seves arrels en una recerca de detectius. Priyangika vol saber la veritat, encara que sigui dolorosa. La investigació sobre els seus orígens es transforma en un clam contra l’abús de poder dels països occidentals.

La directora Emilie Beck es va graduar a The Norwegian TV School (2015-2017) amb una llicenciatura en Direcció de Cinema Documental, té un màster a The Norwegian Film School en l'àmbit de Ficció, amb profunditat en formats de sèrie. En els darrers anys ha realitzat diversos curtmetratges documentals que s'han basat en problemes socials i situacions culturals i polítiques que s'han mostrat arreu del món. El 2018 va codirigir el llargmetratge documental When the Wind Turned per a Klikkmonster i NRK. Beck va ser l'amfitriona de la sèrie documental Stuck T1 i T2 a Aftenposten-TV, que va ser nominada a dos Gullruten el 2016, va ser vista per milions de persones a tot el món i va ajudar a generar un compromís natural amb els drets de les nenes.

Tràiller Enlloc com a casa

Fitxa tècnica

Guió i direcció: Emilie Beck

Edició: Erland Edenholm