05/09/2023

La vida de l’Àrtic al Museu de Reus

El proper dissabte 9 de setembre, el fotògraf italià Eugeni Fieni oferirà una visita comentada a la seva exposició Nènets, la vida a l’Àrtic.

El cicle d’exposicions anuals del Centre d’Exposicions de la Federació Internacional de l’Art Fotogràfic, FIAP, ha portar a terme –durant aquest l’estiu– tres exposicions fotogràfiques al Museu de Reus. Les propostes ens han permet conèixer l’obra de tres artistes singulars: la inquietant The dark room del finès Petri Damstén, la onírica The insignicance of man del neerlandès Marcel Van Balken, i –per acabar el cicle– Nènets, la vida a l’Àrtic de l’italià Eugeni Fieni, que es podrà visitar fins al 23 de setembre a la planta baixa del Museu Salvador Vilaseca de Reus de manera gratuïta.

Fieni ens ajudarà descobrir la vida d’aquest petit grup ètnic que viu al confins de l’Àrtic, al nord de Sibèria, i l'experiència de treball durant la realització de les fotografies que l'exposició mostra. Serà a les 11 del matí i recomanem fer la reserva al web del Museu https://www.museudereus.cat/, presencialment a la recepció o bé trucant al telèfon 977 010 660.