15/12/2015

L'exposició "Jocs i joguines a l'antiguitat" exposa peces del Museu

El Museu de Badalona i Museu d’Arqueologia de Catalunya a través d’Arqueoxarxa –que agrupa els principals museus amb restes arqueològiques i jaciments d’arqueologia de Catalunya–, han organitzat l'exposició "Jocs i joguines a l'antiguitat". Aquesta mostra inclou peces prestades pels diferents museus que la integren i permet recórrer l’evolució dels jocs des de l’antiguitat fins a l’edat mitjana, alhora que posa de relleu la gran varietat de fórmules utilitzades per omplir de diversió, i de vegades també d’aprenentatge, els moments de lleure.

El Museu d'Arqueologia Salvador Vilaseca ha aportat un conjunt d'objectes ( fireta, daus, plats, copes, fitxes de vidre i d'os ) que formaran part de la mostra, que itinerarà per diferents museus de Catalunya.