07/10/2016

Noves analogies

El dijous 6 d'octubre, a les 7 de la tarda, s'inaugura la mostra “Noves Analogies” que recull una selecció de treballs finals dels alumnes del cicle de fotografia de l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació de Tarragona (EADT). La mostra, coordinada pels professors Marc Coromina i Lluís Vives, es podrà veure a l'espai de la plaça de la Llibertat del Museu de Reus, fins al 22 d'octubre.

L'exposició forma part del festival SCAN'16 i aplega tres projectes de fotògrafs joves que tenen en comú la preocupació per temàtiques de caràcter social així com l'ús de diverses tècniques de fotografia analògica. Es tracta dels fotògrafs Edgar Rosich (amb el projecte “Van Pinhole Solivella”), Juli Nomdedeu (amb la proposta “Estany de Nacre”) i Olga Hurtado (amb el recull d'imatges “inVisibles”). Els tres projectes es van presentar com a treballs de fi d'estudis del Cicle Formatiu de Fotografia de l'EADT el curs 2015-2016.