20/10/2020

Reus, territori fotogràfic.

El Centre de la Imatge Mas Iglesias treu al carrer una selecció de les fotografies dels autors més destacats, per a mostrar-les a la ciutadania i per donar a conèixer la importància que tenen per a Reus.

Una iniciativa potent que pretén apropar la cultura a tothom, en un moment difícil com el que estem vivint.

Repartides per la ciutat, a través del mobiliari urbà, podrem gaudir d'una selecció de 42 imatges d'autors del segle XX i també contemporanis, des de les més conegudes a d’altres d’artístiques o documentals.

De fet, és impossible de sintetitzar l’obra d’un fotògraf amb una sola imatge i, per això, hem seleccionat de cada autor la més emblemàtica, la més coneguda, la que ha guanyat algun premi o la que ell més s’estima. Totes, però, serveixen per a mostrar-ne algun tret característic. En definitiva, la seva essència.

Del 2 al 22 de novembre, aquest recorregut permet veure les fotografies de manera natural i espontània, mentre recorrem les places i els carrers, i respon a la voluntat del Museu de Reus de donar a conèixer les nostres col·leccions a tots els ciutadans.